شهدای مدافع امنیت تشییع شدند-راهبرد معاصر

شهدای مدافع امنیت تشییع شدند

صبح امروز پیکر شهیدان مصطفی رضایی و مرتضی ابراهیمی که در اغتشاشات اخیر به دست اشرار به شهادت رسیده بودند در شهرستان ملارد بر دوش مردم شهید پرور این شهر تشییع شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 20
کد خبر: ۲۸۴۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ تصمیم افزایش قیمت بنزین توسط دولت بهانه مناسبی را برای شماری از اشرار و اوباش فراهم ساخت تا با حضور در صف شماری از مردم معترض، اقدام به آشوب و غارت اموال عمومی و دولتی نمایند. رخدادهای ناگواری که متاسفانه به جان باختن شماری از افراد منجر شد.

 

در میان جان باختگان شماری از نیروهای امنیتی و انتظامی نیز قرار گرفته اند که در راه ایجاد امنیت به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند.

 

صبح امروز پیکر شهیدان مصطفی رضایی و مرتضی ابراهیمی که در اغتشاشات اخیر به دست اشرار به شهادت رسیده بودند در شهرستان ملارد (غرب تهران) بر دوش مردم شهیدپرور تشییع شد.

 

مراسم وداع با پیکر  مطهر این ۲ شهید بزرگوار عصر سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در معراج شهدا برگزار شده بود.

 

امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی کشورمان نیز در این مراسم شرکت کرد.

 

شهید مرتضی ابراهیمی ساکن شهریار و فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان ملارد بود که طی روز‌های گذشته در جریان درگیری با اشرار براثر اصابت ضربات چاقو به شهادت رسید.

 

پیکر سروان شهید رضا صیادی دیگر شهید راه امنیت در استان خوزستان نیز ساعت ۱۳ امروز در صحن مطهر دانیال نبی (ع) شهرستان شوش تشییع شده و سپس برای خاکسپاری به شهرستان دزفول منتقل و در آرامگاه جابر بن انصاری به خاک سپرده شد.

 

سروان شهید صیادی شهید حافظ نظم و امنیت روز دوشنبه در جریان تیراندازی عوامل اغتشاشگر و شرور در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملارد روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکرشهید رضایی و ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این شهیدان در اغتشاشات اخیر در شهرستان ملارد بدست اشرار به شهادت رسیدند.

 

سرهنگ پاسدار علی جهان نسب افزود: شهید مرتضی ابراهیمی از فرماندهان گردان امام حسین (ع) ناحیه ملارد و مصطفی رضائی نیز از کارکنان شهرداری ملارد بود.

 

وی ادامه داد: مردم فدارکار ملارد صاحبان اصلی انقلاب هستند و مطالبات خود را در فضای آرام اعلام خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملارد با بیان این که مردم همیشه در صحنه خط خودشان را از اغتشاشگران و برهم زدگان انقلاب جداکرده اند گفت: مردم امروز به صورت خودجوش و بی سابقه درمراسم تشییع این ۲ شهید بزرگوار حضور داشته اند.

 

وی از مسئولان مربوطه درخواست کرد که با برهم زدگان امنیت به طورجدی برخورد کنند.

 

براساس این گزارش پیکرشهید مصطفی رضایی پس از تشییع در امامزاده ابراهیم شهرستان شهریار به خاک سپرده خواهد شد و پیکر شهید مرتضی ابراهیمی نیز پس از تشییع جهت خاکسپاری به زادگاهش شهرستان رشت انتقال یافت.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار